سیم کارت دائمی همراه اول | سیم کارت دائمی ایرانسل

همان طور که می دانیم سیم کارت ها یکی از مهم ترین موارد زندگی انسان بوده و تاثیرات مفیدی در زندگی ما دارند. به همین دلیل بایستی در رابطه با آن ها اطلاعاتی داشته باشیم. در ادامه به معرفی ارزان ترین سیم کارت دائمی همراه اول، ایرانسل و رایتل می پردازیم. با سیم سرویس همراه باشید.

سیم کارت دائمی همراه اول

سیم کارت دائمی همراه اول

همه می دانیم که سیم کارت های همراه اول جذابیت خاصی دارند و پیش شماره هایی مانند کد 912 آن بسیار محبوب است. بسیاری از افراد تمایل دارند از سیم کارت هایی با کد 912 استفاده کنند ولی همان طور که می دانیم بعضی از این سیم کارت ها که دارای شماره رندی هستند، قیمت بالایی دارند.
به همین دلیل باید به فکر خرید سیم کارت های ارزاتری بود. در حال حاضر ارزان ترین سیم کارت دائمی همراه اول، سیمکارت دائمی عادی همراه اول با پیش شماره ۰۹۱۰ و برخی پیش شماره های استانی می باشد.

خرید سیم کارت دائمی همراه اول

در زیر می توانید مشخصات سیم کارت دائمی عادی همراه اول را مشاهده کنید:

  1. بسته اینترنت هدیه: ۳۰ گیگابایت اینترنت هدیه یک ماهه (بسته خوش آمد)
  2. بسته مکالمه هدیه: ۵۰% تخفیف مکالمه درون شبکه (به مدت شش ماه)
  3. بسته پیامک هدیه: ۱۰۰ پیامک رایگان ماهیانه (به مدت شش ماه)

قیمت سیم کارت دائمی همراه اول

قیمت سیم کارت دائمی عادی همراه اول: ۱۳۰,۸۰۰ تومان می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی همراه اول یا دفترهای خدماتی مختص به این شرکت سیم کارت های موجود دیگر با شماره های خاص مد نظر را بررسی کرده و یکی از ارزان ترین آن ها را انتخاب کنید.
این مشخصات سیمکارت دائمی همراه اول برای شرایط عادی است و ممکن است در برخی جشنواره های فروش همراه اول بتوانید ارزان ترین سیم کارت دائمی همراه اول را با قیمت کمتری خریداری کنید.

سیم کارت دائمی ایرانسل

سیم کارت دائمی ایرانسل

شرکت ایرانسل که یکی از محبوب ترین شرکت های سیم کارت ایران است، دارای ارزان ترین سیم کارت های دائمی بوده و می توانید به راحتی برای خرید آن ها اقدام کنید.
نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این است که سیم کارت های اعتباری ایرانسل با پرداخت مبلغ بسیار کمی به سیمکارت دائمی تبدیل خواهند شد. به عبارتی دیگر شما بدون اینکه سیم کارت خود را تغییر دهید، می توانید با همان شماره سیمکارت دائمی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به آدرس تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل مراجعه کنید
در حال حاضر ارزان ترین سیم کارت دائمی ایرانسل، سیم کارت پایه ایرانسل است.

خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

در زیر می توانید مشخصات سیم کارت دائمی ایرانسل پایه را با پیش شماره های قابل انتخاب ۰۹۰۲مشاهده کنید:

  1. بسته اینترنت هدیه: ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه (مدت اعتبار:۶ ماه)
  2. بسته مکالمه هدیه: ۹۰۰ دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط داخلی کشور (مدت اعتبار:۶ ماه)
  3. بسته پیامک هدیه: ۹۰۰ پیامک رایگان به تمام خطوط داخلی کشور (مدت اعتبار: ۶ ماه) + ۶ ماه مکالمه نیم بها با تمام خطوط داخلی کشور (دقیقه ای ۳۰ تومان)
  4. سایر امکانات: ۱۳۰ هزار تومان پاداش نقدی

قیمت سیم کارت ایرانسل دائمی

قیمت سیم کارت دائمی پایه ایرانسل  ۶۰,۰۰۰ تومان می باشد.

سیم کارت دائمی رایتل

رایتل هم یکی دیگر از بزرگ ترین اپراتورهای سیم کارت کشور است که بسیاری از مردم با آن آشنا هستند یا از آن استفاده می کنند. پیش شماره های برند رایتل معمولا با کد 0922 شروع می شود.
شما می توانید با هزینه بسیار کمی برای خرید سیمکارت دائمی رایتل اقدام کنید و از خرید شارژ روزانه خلاص شوید. یکی دیگر از مهم ترین موارد در رابطه با سیم کارت های دائمی رایتل این است که همانند ایرانسل و همراه اول می توانید برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی اقدام کنید.
در حال حاضر ارزان ترین سیم کارت دائمی رایتل، سيم‌کارت دائمی طرح X10 رایتل است.

سیم کارت دائمی رایتل

خرید سیم کارت دائمی رایتل

در زیر می توانید مشخصات سيم‌کارت دائمی طرح X10 رایتل را با پیش شماره های قابل انتخاب ۰۹۲۰ مشاهده کنید:

  • بسته اینترنت هدیه: ۱۰ گیگابایت اینترنت هدیه (مدت اعتبار: ۱ ماه)
  • بسته مکالمه هدیه: ۱۰۰۰دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه (مدت اعتبار:۱ ماه) + ۱۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه (مدت اعتبار: ۱ ماه)
  • بسته پیامک هدیه: ۱۰۰۰پیامک رایگان درون شبکه (مدت اعتبار: ۱ ماه)+ ۱۰۰  پیامک رایگان برون شبکه (مدت اعتبار: ۱ ماه)

قیمت سیم کارت دائمی رایتل

قیمت سيم‌کارت دائمی طرح ایکس 10 رایتل  ۳۰,۰۰۰ تومان می باشد.

جمع بندی

سیم کارت های دائمی در بین مردم دارای اعتبار و محبوبیت بیشتری هستند. از این رو در صورت امکان، خرید یک سیم کار دائمی منطقی تر به نظر می آید. همچنین سیم کارت دائمی دردسر سیم کارت های اعتباری را ندارید که هر روز نیاز به شارژ داشته باشد.
در پایان ضمن تشکر از شما برای مراجعه و مطالعه مطالب سایت سیم سرویس خواهشمندیم تا در صورت نیاز به خدمات اپراتور ایرانسل، با مراجعه به سایت سیم سرویس از تمامی خدمات اعم از خرید سیم کارت، سوزاندن سیم کارت، فروش مودم و…. بدون نیاز به مراجعه حضوری بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
به بالای صفحه بردن