بسته بازگشت چیست ؟ سیم کارت بازگشت چیست ؟

بسته بازگشت چیست ؟ سیمکارت بازگشت چیست ؟

سیم کارت بازگشت چیست

بسته بازگشت یا سیم کارت بازگشت درواقع یک سیم کارت بدون شماره یا خام است که برای دریافت برخی خدمات باید آن را خریداری کنید. برای مثال سیم کار بازگشت (white sim) در تعویض سیم کارت قدیمی با جدید، دریافت مجدد سیم کارت مفقود شده یا آسیب دیده، کاربرد دارد.

خرید سیمکارت بازگشت برای تعویض سیم کارت قدیمی

اگر قصد تعویض سیم کارت قدیمی خود با سیم کارت جدید نسل 4 (4G) را دارید، باید با شماره گیری کد #34* سریال روی قاب سیم کارت جدید (سیم کارت بازگشت) را شماره گیری کنید.
در مرحله بعد باید کد قفل گشایی درج شده بر روی سیم کارت خام جدید خود را شماره گیری کنید تا سیم کارت جدید فعال شود و بتوانید از خدمات سیم کارت نسل چهار استفاده کنید.

نکته: بیشتر اپراتورها معمولا در ازای تعویض سیم کارت قدیمی با جدید، یک هدیه را برای مخاطبان خود در نظر می گیرند. این هدیه معمولا شامل معمولا یک بسته اینترنت یا بسته مکالمه رایگان است.

خرید سیمکارت بازگشت برای سیم کارت مفقودی یا آسیب دیده

در صورتی که سیم کارت شما مفقود شده، آسیب دیده یا سوخته باشد، و قصد تعویض یا دریافت مجدد آن را داشته باشید، باید بسته بازگشت بخرید.

شما می توانید با حضور در دفاتر مجاز و ارائه برخی مدارک و انجام احراز هویت و تکمیل فرم درخواست بسته بازگشت (سیمکارت بازگشت)، سیم کارت خود را تعویض کنید.

سیم کارت بازگشت ایرانسل

به این دلیل که خدمات تعویض یا دریافت مجدد سیم کارت توسط دفاتر مجاز انجام می شود، معمولا بسته های بازگشت در پکیج های چندین تایی عرضه می شوند. برای مثال سیمکارت بازگشت ایرانسل در بسته های 10، 20، 50، 100، 300 و 1000 تایی عرضه می شود.

سیم کارت بازگشت همراه اول

سیم کارت بازگشت همراه اول نیز به مانند بسته بازگشت ایرانسل در تعداد و با شرایط مشابه سیم کارت های بازگشت ایرانسل عرضه می شوند.

از اینکه با سایت خدمات سیم کارت “سیم سرویس” همراه بودید از شما متشکریم.

4 دیدگاه دربارهٔ «بسته بازگشت چیست ؟ سیم کارت بازگشت چیست ؟»

  1. سلام
    ببخشید من سیمکارتم ب نام پدرم هست ک گم شده و پدرم هم اینجا نیست میتونم با مدارک پدرم ب پیشخوان برم و درخاست سیمکارت جدید بکنم؟ و اینک چقدر طول میکشه ک سیمکارت جدید بیاد؟ در اینحور موارد هم باید سیمکارت بازگشت بگیرم؟

  2. سلام ،بنده ۱۰ سال سیم کارت همراه اول استفاده کردم که به نامم نزده بودم و توی ۱۰سال کپی کارت ملی مالک گم شد،اخیرأ واسه تعویض اقدام کردم و سیم خام اومد که همون روز گوشیم رو دزدیدن،حالا واسه المثنی مدارک مالک رو میخوان که گم شده میشه راهنمایی کنید مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
به بالای صفحه بردن