سیم کارت دائمی ایرانسل | تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

یکی از مزایای سیم کارت دائمی ایرانسل این است که مشترکین، به جای خرید شارژ سیم کارت، قبض دوره‌ای پرداخت می‌کنند. یکی از مزایای سیم کارت دائمی این است که دیگر حین مکالمه، تماس قطع نخواهد شد. مشترکین ایرانسل می‌توانند به راحتی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند. با این کار دیگر نیازی به خرید سیم‌کارت جدید نیست. در ادامه سایر مزیت‌های و معایب سیم کارت دائمی ایرانسل را شرح خواهیم داد.سیم کارت دائمی ایرانسل

مزایای سیم کارت دائمی ایرانسل

از مزایای سیم کارت دائمی ایرانسل می توان به هدایای جذاب و هیجان ‌انگیزی که ایرانسل برای مشترکین سیم کارت دائمی درنظر گرفته اشاره کرد:

  • ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان
  • ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه‌ای ( به مدت ۳۰روزه)
  • ۴ گیگابایت اینترنت هفت روزه ( به مدت ۶ ماه )
  • فعال شدن یک گیگا بایت رایگان به مدت ۵ ماه ( فعال سازی از ماه دوم )
  • نیم بها بودن تماس های درون شبکه ای ( به مدت ۶ ماه)
  • تعرفه تماس با سیم کارت‌های دائمی،۳۳% کمتر از سیم کارت‌های اعتباری

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

تبدیل کردن سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل و استفاده از مزایای سیم کارت دائمی با روش‌های مختلفی، انجام می‌شود. در ادامه به تعدادی از این موارد اشاره می‌کنیم:

  1. روش اول: به منظور تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی کد‌های #9*1*555* یا #70* را شماره گیری نمایید.
  2. روش دوم: اپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنید، سپس در قسمت راست منو گزینه خدمات سیم کارت و تبدیل کردن سیم کارت به دائمی را انتخاب کنید.
  3. روش سوم: از قسمت وب سایت اپلیکیشن ایرانسل من هم می‌توانید، این کار را انجام دهید.
  4. روش چهارم: شما می‌توانید به مراکز فروش و نمایندگی‌های ایرانسل مراجعه کنید و سیم کارت خود را از اعتباری به دائمی تبدیل کنید.

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

امکانات مشترک بین سیم کارت دائمی و اعتباری

اگر چه سیم کارت دائمی ایرانسل مزیت‎هایی نسبت به سیم کارت اعتباری دارد اما نمی‌توان این حقیقت را منکر شد که تعدادی از امکانات در هر دو نوع سیم کارت، مشابه هستند، در ادامه این امکانات مشابه را شرح می‌دهیم تا اطلاعات دقیق‌تری داشته باشید.

  • هزینه پیامک در سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل شبیه به یک دیگر هستند، یعنی تفاوتی در تعرفه‌ها وجود ندارد.
  • بسته‌های اینترنتی هر دو سیم کارت چه دائمی چه اعتباری تعرفه‌ برابر دارند. البته این احتمال وجود دارد که کاربرهای سیم کارت دائمی، طرح‌های ویژه‌ای را به عنوان پیشنهاد داشته باشند. این موضوع برای هر کاربری با دیگری متفاوت است، زیرا با توجه به میزان کارکرد اون پیشنهاد داده می‌شود.
  • تعرفه اینترنت آزاد در هر دو نوع سیم کارت برابر است. البته در بعضی از موارد شاهد این هستیم که تعرفه اینترنت آزاد در سیم کارت دائمی ایرانسل، کمی ارزان‌تر محاسبه می‌شود.

نکات مهم قبل از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

اپراتور ایرانسل تلاش کرده است، قیمت گذاری سیم کارت دائمی را در برابر سیم کارت اعتباری کم کند. مشترکین به منظور تبدیل کردن سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی ایرانسل تعرفه ۱۲۰ تومان را باید پرداخت کنند.
اپراتور ایرانسل با تخفیف حیرت آوری فقط با ۶۰ تومان سیم کارت اعتباری شما را به یک سیم کارت دائمی تبدیل می‌کند. البته موضوع به همین جا ختم نمی‌شود. در مطالب بالا گفتیم که شما باید مبلغ ۵۰ هزار تومان را پرداخت کنید.

اپراتور ایرانسل بار دیگر تخفیف به خصوص 10 هزار تومانی را  لحاظ کرده است، شما فقط با 50 هزار تومان بابت تبدیل کردن سیم کارت اعتباری به دائمی پرداخت می‌کنید. دقت داشته باشید، اگر برای تبدیل کردن سیم کارت خود به نمایندگی‎ها مراجعه می‌کنید، هزینه بیشتری را پرداخت نکنید.

هزینه تبدیل کردن سیم کارت اعتباری به دائمی

شاید برای شما جالب باشید که شما با هزینه بسیار کمی می‌توانید، سیم کارت اعتباری را به دائمی تبدیل کنید و از مزیت‌های فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید. این کار فقط با مبلغ ۵۰ هزار تومان انجام می‌شود.
با کد #۷۰* به سادگی می‌توانید سیم کارت خود را تبدیل کنید. توجه داشته باشید که شما به دو روش می‌توانید این مبلغ را پرداخت کنید.

  • در روش اول شما سیم کارت خود را شارژ می‌کنید، هزینه تبدیل سیم کارت از حساب شما کسر می‌شود.
  • در روش دوم شما به صورت اینترنتی می‌توانید این مبلغ را پرداخت کنید. البته پیشنهاد ما به شما این روش است. برای شارژ کردن سیم کارت خود، مبلغی را به عنوان مالیات پرداخت خواهید کرد، در این روش مبلغ اضافه‌ای را پرداخت نمی‌کنید.

معایب سیم کارت دائمی ایرانسل

سیم کارت دائمی ایرانسل اگرچه مزیت‌های خاصی برای خود دارد، اما باید بگوییم که معایبی هم دارد که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • بسته‌هایی که در سیم کارت اعتباری خود فعال کرده‌اید، به سیم کارت دائمی منتقل نمی‌شود.
  • اگر در سیم کارت اعتباری خود شارژ اضافه دارید، این شارژ به سیم کارت دائمی شما منتقل نخواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم یا میزان شارژ خود را صفر کنید، یا 50 هزار تومان آن را شارژ کنید.
نتیجه گیری

در مطالب بالا سعی بر این داشتیم تا مزایای سیم کارت دائمی ایرانسل را بیان کنیم و از معایب آن نیز سخن بگوییم. این سیم کارت‌ها مزیت‌ها و معایب به‌ خصوصی دارند. برای اینکه بهتر بتوانید تصمیم‌گیری کنید، ما معایب و مزایا را در کنار هم توضیح داده‌ایم. از اینکه با وبسایت خدمات سیم کارت سیم سرویس همراه بودید از شما متشکریم.
در پایان ضمن تشکر از شما برای مراجعه و مطالعه مطالب سایت سیم سرویس خواهشمندیم تا در صورت نیاز به خدمات اپراتور ایرانسل، با مراجعه به سایت سیم سرویس از تمامی خدمات اعم از خرید سیم کارت، سوزاندن سیم کارت، فروش مودم و…. بدون نیاز به مراجعه حضوری بهره‌مند شوید.

2 دیدگاه دربارهٔ «سیم کارت دائمی ایرانسل | تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی»

  1. از معایب سیم کارت دائمی محاسبه هزینه آبونمان و هزینه های دیگری است که خود به خود به قبض ها اضافه می شود

    1. سلام. شما وقتی شارژ ایرانسل هم میگیرین ۹ درصد مالیات کم میکنه . اگر قبضی اضافه میاد حتما اینترنت خودکار فعال دارین، اون رو لغو کنین.
      موفق باشید
      سیم سرویس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
به بالای صفحه بردن