کد شارژ اضطراری همراه اول|کدشارژ اضطراری ایرانسل

در این مطلب قصد داریم تا انواع کد شارژ اضطراری همراه اول، ایرانسل و رایتل را به شما معرفی کنیم. احتمالا برای شما هم پیش آمده که در موقعیتی قرار بگیرید که شارژ سیم کارتتان تمام شده باشد اما نیاز ضروری به برقراری تماس داشته باشید. برای چنین شرایطی همراه اول، ایرانسل و رایتل سرویس شارژ اضطراری را معرفی کرده اند. در ادامه با سایت خدمات سیم کارت سیم سرویس همراه باشید تا توضیحات کاملی در این مورد به شما ارائه دهیم.

کد شارژ اضطراری همراه اولکد شارژ اضطراری همراه اول

اپراتور همراه اول به عنوان یکی از قدرتمندترین اپراتورها و با شعار هیچ کس تنها نیست، مشترکین خود را در شرایط سخت نیز پشتیبانی می کند. اپراتور همراه اول برای مشترکین اعتباری خود امکان افزایش اعتبار در شرایط اضطراری را فراهم کرده است. سرویس اعتبار اضطراری همراه اول با کد‌های زیر فعال خواهید شد:

  1. روش اول: کد دستوری#1* را شماره گیری، سپس گزینه شارژ را انتخاب کنید، در مرحله بعد از منوی شارژ، اعتبار اضطراری ( گزینه ۷) را انتخاب کنید. بعد از چند دقیقه با ارسال پیامک، شارژ سیم کارت به شما اعلام خواهد شد.
  2. روش دوم: کد دستوری #10*را شماره گیری، سپس گزینه خدمات اصلی را انتخاب کنید، در مرحله بعد از منوی خدمات اصلی، اعتبار اضطراری یا چتر اضطراری را انتخاب کنید. بعد از چند دقیقه با ارسال پیامک، شارژ سیم کارت به شما اعلام خواهد شد.
  3. روش سوم: با شماره گیری کد #25*10*  کاربران می توانند یکی از بسته‌های شارژ، مکالمه و یا اینترنت را بدون پرداخت وجه در لحظه، انتخاب کنند و پس از اولین افزایش اعتبار مجدد، مبلغ شارژ اضطراری از اعتبار حساب آنها کسر خواهد شد.

پس از انجام مراحل بالا سیم کارت شما به مبلغ ۶۰۰۰ ریال، شارژ خواهد شد. توجه کنید که مدت زمان استفاده از این اعتبار پس از فعال سازی، حداکثر یک ماه می باشد.

قوانین استفاده از کد شارژ اضطراری همراه اول

  • حداقل  ۳ ماه یا ۹۰ روز از حضورتان در خانواد بزرگ همراه اول گذشته باشد و در این مدت حداقل ۹۰۰۰۰ ریال اعتبار مصرف کرده باشید.
  • اعتبار فعلی خط نباید کمتر از ۲۰۰ ریال باشد.
  • استفاده از این سرویس حداکثر دو بار در هر ماه و پس از تسویه بدهی قبلی امکان پذیر است.

کد درخواست شارژ همراه اول از دیگران

سرویس چتر اضطراری همراه اول با کد#26*10* فعال خواهد شد. با کمک این کد می توانید از دوستانتان درخواست تماس یا درخواست شارژ کنید. به این صورت که بعد از شماره گیری کد دستوری #26*10*  و انتخاب نوع درخواست، شماره همراه اول دوستتان را وارد کنید.
دقت داشته باشید در صورتی می توانید از این سرویس استفاده کنید که اعتبارتان بیش از ۲۰۰ ریال نباشد.

شارژ اضطراری ایرانسل

کد شارژ اضطراری ایرانسل

اپراتور ایرانسل نیز مانند همراه اول، امکان استفاده از شارژ اضطراری را برای مشترکان خود فراهم کرده است. در صورتی که شرایط زیر را دارا باشید، می توانید با شماره گیری کد شارژ اضطراری ایرانسل به شماره #۸۱۵* و یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من از این قابلیت استفاده کنید. برای استفاده از شارژ اضطراری ایرانسل باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • حداقل ۳ ماه یا ۹۰ روز از فعالسازی سیم کارت گذشته باشد.
  • ماهانه حداقل۱۰۰.۰۰۰ ریال سیم کارت را شارژ کرده باشید.

کد شارژ اضطراری ایرانسل رایگان از طریق ایرانسل من

برای استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، باید اینترنت فعال باشد. شاید این سوال برای شما پیش آید بدون شارژ، چگونه اینترنتمان را فعال کنیم؟ برخی اوقات بسته‌ی اینترنت شما هنوز فعال است اما اعتبار مکالمه و پیامک سیم کارت شما به صفر رسیده است.

برای دریافت کد شارژ اضطرای ایرانسل رایگان ابتدا اپلیکشن ایرانسل من را دانلود و باز کنید، در زیر موجودی شما دکمه قرمز رنگی به نام شارژ اضطراری وجود دارد. با زدن دکمه وارد صفحه جدید خواهید شد. در اینجا می توانید انتخاب کنید که حساب شما به مبلغ ۵.۰۰۰ یا ۱۰.۰۰۰ یا ۲۰.۰۰۰ ریال شارژ شود. با شارژ مجدد سیم کارت در نوبت بعدی، ایرانسل مبلغ شارژِ اضطراری را به اضافه ۵۰۰ ریال بابت هزینه تراکنش یا کارمزد، از حسابتان کم و طلبش را تسویه می‌کند.

شما می توانید برای مشاهده میزان اعتبار باقی مانده و احیانا مقدار بدهی خود از طریق کد دستوری #۸۱۵* اقدام فرمایید. برای آشنایی با روش درخواست شارژ ایرانسل از دیگران مطالب شارژ ایرانسل از دیگران را مطالعه بفرمایید.

کد شارژ اضطراری رایتل

کد شارژ اضطراری رایتل

اپراتور رایتل سرویس شارژ اضطراری(Rightel emergency charge) ، با نام سرویس “به جای من” ارائه کرده است که در آن، شماره مقصد هزینه مکالمه شما را متقبل می شود. در اين حالت، ارتباط از طريق سيستم گويا با مشترک مقصد برقرار شده و امکان رد يا قبول تماس “به جای من” برای او فراهم می‌شود. درصورت پذيرش توسط مخاطب، تماس برقرار شده و هزینه تماس از اعتبار مشترک مقصد کسر يا روی قبض دوره‌ بعد او محاسبه خواهد شد.

اين سرويس قابل استفاده در شرايط اضطراری است و در مواردی که نياز به يک تماس فوری داشته ولی از اعتبار کافی برخوردار نباشيد، راه گشا خواهد بود. همچنین این سرویس برای تمامی مشترکان اعتباری و دائمی رایتل وجود دارد و هیچگونه هزینه ای نداشته و کاملا رایگان است. دقت کنید این سرویس فقط در شبکه داخلی رایتل کار می‌کند. در نتیجه مخاطب تماس شما فقط باید سیم کارت رایتل داشته باشد تا بتوانید از سرویس “به جای من” استفاده کنید. در زیر با دو روش فعال سازی شارژ اضطراری رایتل آشنا خواهید شد:

  1. روش اول: شماره گیری کد دستوری #شماره مقصد*444*
  2. روش دوم: شماره گیری عادی شماره مقصد + 444
کلام آخر

در این مطلب در خصوص کد شارژ اضطراری سیم کارت ۳ اپراتور پر طرفدار همراه اول، ایرانسل و رایتل صحبت کردیم. ما در سیم سرویس به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت هر گونه مشکلی در مورد سیم کارت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
در پایان ضمن تشکر از شما برای مراجعه و مطالعه مطالب سایت سیم سرویس خواهشمندیم تا در صورت نیاز به خدمات اپراتور ایرانسل، با مراجعه به سایت سیم سرویس از تمامی خدمات اعم از خرید سیم کارت، سوزاندن سیم کارت، فروش مودم و…. بدون نیاز به مراجعه حضوری بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
به بالای صفحه بردن