سیم کارت های دائمی

سیم کارت اعتباری برنزی

سیم کارت اعتباری برنزی

سیم کارت حرفه ای

سیم‌کارت اعتباری نقره ای

سیم کارت حرفه ای

سیم کارت حرفه ای

خرید سیم کارت در انواع مختلف

خرید سیم کارت در دنیای امروز، بدون شک یکی از اصلی ترین نیازهای همه افراد به حساب می آید. علاوه بر کاربرد سیمکارت از گذشته تا به حال که یک ابزار ارتباطی بود، امروزه یک ابزار مکمل برای گوشی های هوشمند است که در حال حاضر زندگی بدون آنها برای ما بسیار سخت است.
سایت سیم سرویس یکی از سایت های ارائه خدمات سیم کارت است که در زمینه فروش سیم کارت نیز فعال است. شما می توانید از طریق این سایت اقدام به خرید انواع سیم کارت های ایرانسل و همراه اول بپردازید.

 

سیم کارت همراه اول – خرید سیم کارت همراه اول

خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول در انواع مختلف از جمله فیروزه ای، زمردی و ویژه و عادی فراهم است. در مورد انواع سیم کارت های همراه اول باید گفت که سیم کارت های همراه اول به دو دسته اصلی اعتباری و دائمی تقسیم می شوند.
هرکدام از سیم کارت های اعتباری و دائمی خود به چند دسته از جمله فیروزه ای، زمردی، و عادی تقسیم می شوند که در این میان برخی از این مدل ها دارای درجه بندی های مختلفی نیز هستند.
همراه اول برخی از سیم کارت های خود را تحت دسته بندی سیم کارت ویژه طبقه بندی کرده که از جمله این سیم کارت ها می توان به سیم کارت تاریخ تولد، انارستان، جوانان و دانشجویی اشاره کرد.

 

سیم کارت ایرانسل – خرید سیم کارت ایرانسل

تنوع سیم کارت های ایرانسل نیز مشابه رقیب اصلی خود یعنی همراه اول است اما خدمات و نام های هرکدام دارای تفاوت هاییست که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
سیم کارت های ایرانسل از نظر دسته بندی به 5 دسته سیم کارت 0900، سیم کارت اعتباری، سیم کارت دائمی، سیم کارت مودم
td-lte و سیم کارت دائمی حرفه ای تقسیم می شوند.
این سیم کارت ها بر اساس خدمات ارائه شده به دسته های برنزی، نقره ای، طلایی و پلاتینیوم در درجه بندی های مختلف تقسیم می شوند.

 

خرید سیم کارت ۹۱۲

خرید سیم کارت ۹۱۲ دغدغه آن دسته از افرادی است که به واسطه موقعیت شغلی و ارتباطات تجاری خود، نیازمند یک خط معتبر و دارای وجهه هستند. درواقع از نظر بیشتر افرادی که به صورت حرفه ای در بازار کار فعال هستند، خط 912 یکی از ملزومات اصلی فعالیت حرفه ای است.

 

تاریخچه سیم کارت

شکل گیری ایده سیم کارت به دهه 60 میلادی و منطقه اسکاندیناوی (شمال غربی اروپا) باز می گردد. البته اولین تماس غیر تجاری برقرار شده مربوط به سال 1973 میلادی است که توسط مدیر عامل شرکت at&t (دکتر مارتین) انجام شد.
اما ورود سیم کارت به ایران به سال 1373 باز می گردد که تبلیغات آن با عناوینی همچون “فراخوان برای ثبت نام نخستین شبکه تلفن متحرک جیبی” انجام می شد.

اما در مورد اینکه سیم کارت چیست ؟ طبق تعریف ویکی پدیا می توان گفت:

سیم‌کارت یا شناس‌کارت (واحد شناسانندهٔ کاربر (مشترک))، کارتی هوشمند برای تلفن‌های همراه است. سیم‌کارت، کلیدهای کاربر-سرویس‌دهنده را برای شناسایی کاربر (مشترک) به شبکه تلفن همراه در خود نگه می‌دارد. یک سیم‌کارت به کاربران اجازه می‌دهد که گوشی تلفن خود را به آسانی، فقط با خارج کردن سیم‌کارت و قراردادن آن در گوشی دیگر، تغییر دهند.

 

قیمت گذاری سیم کارت

قیمت گذاری سیم کارت معمولا توسط کارشناسان و افراد خبره فعال در حوزه خرید و فروش سیم کارت و بر اساس برخی فاکتورها انجام می شود.
فاکتورهای قیمت گذاری سیم کارت شامل: کد سیم کارت (شماره اول بعد از پیش شماره 0900)، صفر یا کارکرده بودن سیم کارت، رند بودن یا نبودن شماره های سیم کارت و همچنین پیش شماره اصلی آن (شهرستان یا تهران) تعیین می شود.

 

انواع سیم کارت

انواع سیم کارت ها بر اساس قابلیت ها و خدماتی که ارائه می دهند به فروش می رسند و همین خدمات است که نوع آنها را مشخص می کند. در ادامه در مورد انواع سیم کارت اطلاعاتی را بیان می کنیم.

 

سیم کارت بین المللی

به صورت کلی به سیم کارت هایی “سیم کارت بین المللی” گفته می شود که در چندین کشور و موقعیت جغرافیایی مختلف ساپورت شده و امکان استفاده از آنها وجود داشته باشد.
معمولا این امکان از طریق عقد قرارداد بین اپراتورهای مختلف و در کشورهای مختلف و استفاده از زیرساخت های یکدیگر انجام می شود.

 

سیم کارت رند – خرید سیم کارت رند

همانطور که از نام این نوع از سیم کارت ها مشخص است، دارای شماره های رند هستند که برای افرادی که نیاز دارند تا شماره‌شان به راحتی به ذهن سپرده شود، کاربرد دارد.
خرید سیم کارت رند به دلیل قیمت بالای آن معمولا برای افرادی با دارای پوزیشن های شغلی خاص یا معتبر و مهمی هستند توجیه دارد.

سبد خرید
به بالای صفحه بردن