خرید سیم کارت مشابه شماره خودم

سیم کارت همزاد چیست ؟ خرید سیم کارت مشابه شماره خودم

خرید سیم کارت مشابه شماره خودم چگونه است ؟

شاید به دلایل مختلفی قصد خرید سیم کارت مشابه شماره خودم که با عنوان “سیم کارت همزاد” نیز شناخته می شود را داشته باشید. خرید سیم کارت همزاد به معنای خرید سیم کارتی است که از نظر شماره، با اعداد یک سیم کارت دیگر، تشابه زیادی داشته باشد.
برای این منظور می توانید با خرید سیم کارت مشابه سیم کارت خود (سیم کارت همزاد) این کار را انجام دهید. معمولا در اوپراتورهای مختلف امکان اینکه شماره های مشابه هم وجود داشته باشد زیاد است زیرا هر اوپراتور از چندین پیش شماره مختص خود استفاده می کند.

چند شماره سیم کارت مشابه است ؟

چند شماره سیم کارت مشابه است

معمولا به سیمکارت هایی همزاد می گویند که هفت رقم آخر (بعد از پیش شماره) آنها کاملا با شماره سیم کارت جدید یکسان باشد. البته این تشابه به این تعداد از ارقام محدود نیست و گاهی ممکن است بخشی از شماره ها با یکدیگر مشترک یا مشابه باشند.

خرید سیم کارت مشابه شماره خودم چه مزیتی دارد ؟

خرید سیم کارت مشابه شماره خودم چه مزیتی دارد

برخی افراد به دلیل ارتباطات کاری زیاد یا اهداف اقتصادی و اجتماعی خود تمایل دارند تا از چند پیش شماره و چند اپراتور، سیم کارت مشابه شماره قبلی خود را داشته باشند.
داشتن شماره مشابه خود کمک می کند تا به خاطر سپردن شماره جدید شما که از یک اپراتور دیگر است برای دیگران خیلی راحت تر شود و طبعا تسهیل کننده روابط و تماس های شما خواهد بود.

از طرفی برخی خانواده ها، زوج ها یا شرکت ها می خواهند شماره های اعضای خانواده یا کارمندانشان مشابه یکدیگر باشد که می توانند از این امکان و قابلیت فراهم شده از طرف اوپراتورها استفاده کنند.

خرید سیم کارت های مشابه

در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیح دهیم که برای خرید سیم کارت مشابه سیم کارت خودتان از هرکدام از اوپراتورهای فعال در بازار ایران، چه اقداماتی انجام دهید. با ما همراه باشید.

پک سیم کارت همزاد چیست ؟

پک سیم کارت همزاد چیست

جالب است بدانید که برخی از اوپراتورها و فروشندگان سیم کارت با پکیج کردن سیم کارت های مشابه یکدیگر، اقدام به فروش دوتایی یا مثلا چهارتایی این سیم کارت ها می کنند.
این روش فروش سیم کارت های همسان و مشابه هم برای برخی مشتریان جذاب و راحت است و کمک می کند تا بعد از خرید سیم کارت دیگر نیازی به جستجو برای یافتن سیم کارت مشابه نباشد.

خرید سیم کارت مشابه ایرانسل (شماره همسان ایرانسل)

در اواخر سال 98 بود که خرید سیم کارت همزاد ایرانسل با پیش شماره 0903 توسط خود این شرکت، تحت عنوان “شماره طلایی” فراهم شد. در متن توضیحات این شرکت آمده:

متقاضیان می‌توانند شماره دلخواه خود را از بین شماره‌های طلایی نظیر شماره‌های مرتب، شماره فعلی تلفن‌همراه، تلفن ثابت منزل و یا محل کار خود، تاریخ تولد یا ازدواج، یک ردیف شماره‌های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده، دوستان یا همکاران، ترکیب حروف ابجد که مفهوم خاصی را ایجاد می‌کند، شماره حساب بانکی، شماره ملی، شماره شناسنامه، شماره خودرو و یا هر شماره دلخواه دیگر از ردیف اعلام شده را به دلخواه، به عنوان شماره سیم کارت ایرانسل خود انتخاب کنند

شما با ورود به سایت ایرانسل می توانید از طریق منوی جستجوی شماره، شماره مورد نظر خود را پیدا کنید.

خرید سیم کارت مشابه شماره خودم رایتل

اوپراتور رایتل هم امکان خرید سیم کارت مشابه رایتل را فراهم کرده که شما می توانید برای تهیه سیم کارت همزاد رایتل، با مراجعه به سایت این شرکت یا مراجعه حضوری به دفاتر خدمات رایتل، شماره مورد نظر خود را بدون پرداخت هزینه اضافی خریداری کنید.

خرید سیم کارت همراه اول با شماره مشابه

خرید سیم کارت همزاد همراه اول نسبت به خرید سیم کارت همزاد در دو اوپراتور دیگر، با محدودیت بیشتری روبروست. برای خرید سیم کارت مشابه همراه اول شما فقط می توانید از میان تعداد محدودتری از شماره های موجود در سایت این شرکت اقدام به خرید شماره مورد نظر خود کنید.
معمولا تعداد 3 شماره میانی (سر شماره) قابل انتخاب کمتر از 10 کد است و برای چهار شماره پایانی هم می توانید نهایتا 30 مورد مربوط به هر سر شماره را انتخاب کنید.

جستجوی سیم کارت همزاد

برای  خرید سیم کارت مشابه هنوز هیچ شرکت یا مجموعه ای وجود ندارد که این کار را بدون محدودیت در اوپراتورهای مختلف برای مخاطبین انجام دهد. درواقع هنوز سرویسی وجود ندارد که با جستجو در آن بتوانید شماره مشابه خود را پیدا کنید.
اگر که تا به حال برایتان پیش آمده که فرد یا افرادی با شما تماس گرفته یا پیامک بفرستند و پیشنهاد خرید سیم کارت مشابه شماره شما را بدهند، باید بدانیند که این کار کاملا دستی و غیر اتوماتیک انجام می شود.

پس لیست سیم کارت های همزاد از کجا می آیند ؟

پس لیست سیم کارت های همزاد از کجا می آیند

اگر بخواهیم واضح تر بگوییم، تعدادی از دفاتر یا با خریداری عمده سیم کارت ها اعتباری یا دائمی، یک بانک شماره بزرگ را برای خود ایجاد می کنند.
این شرکت ها معمولا شماره های نسبتا رند مشابه سیم کارت هایی با پیش شماره های معروف مثل 0912 یا 0935 را خریداری می کنند و با مالکان آن شماره ها تماس گرفته و برای سیم کارت خود با یک پیش شماره دیگر بازاریابی می کنند.
مشکل از جایی شروع می شود که آنها این سیم کارت ها را با قیمت هایی بسیار ارزان و ناچیز خریداری می کنند و با مبالغ بسیار بالاتری به فروش می رسانند.

نکته مهم در مورد خرید سیم کارت همزاد یا مشابه شماره خودم

در هنگام خرید شماره های مشابه شماره خودتان به این مسئله کاملا دقت کنید که تمامی شماره های آن با شماره سیم کارت شما یکسان باشد! ممکن است برخی دفاتر با قصد سودجویی، شماره هایی “نزدیک” و “نه یکسان” با شماره شما را به شما بفروشند!

از اینکه با سایت خدمات سیم کارت “سیم سرویس” همراه لودید از شما متشکریم.

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید سیم کارت مشابه شماره خودم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
به بالای صفحه بردن