کد لغو بسته رزرو همراه اول، ایرانسل، رایتل و…

آموزش لغو بسته رزرو همراه اول، ایرانسل و رایتل

معرفی انواع کد لغو بسته رزرو شده

در این مطلب قصد داریم روش های لغو بسته رزرو اینترنت از جمله “کد لغو بسته رزرو” را آموزش دهیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

به احتمال زیاد برایتان پیش آمده که یک بسته اینترنت خریداری کرده باشید و این بسته به صورت پیشفرض تمدید خودکار داشته باشد. این به این معنی است که پس از اتمام بسته فعلی، همین بسته به صورت خودکار برای شما فعال (تمدید) خواهد شد.
اساس محاسبه هزینه بسته تمدید شده برای سیم کارت های اعتباری به صورت کسر از اعتبار، و برای سیم کارت های دائمی، اضافه شدن به قبض پایان دوره است. (البته در صورتی که سیم کارت اعتباری دارای اعتبار کافی نباشد، این بسته تمدید نخواهد شد)

بسته رزرو یا تمدید خودکار، یک مزیت یا یک دردسر ؟

شاید با خود بگویید که تمدید بسته اینترنت به صورت خودکار، دردسری بیش نیست! اما باید این را نیز در نظر بگیرید که پس از اتمام بسته، مصرف اینترنت شما با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد که این موضوع می تواند هزینه های بسیار دیگری برای شما به بار آورد.

لغو بسته رزرو همراه اول (نحوه لغو بسته رزرو همراه اول)

برای لغو بسته رزرو همراه اول می توانید از 3 روش شماره گیری کد دستوری، استفاده از اپلیکیشن همراه من و تماس با شماره 9990 اقدام کنید.

روش اول لغو بسته رزرو همراه اول؛ تماس با شماره 9990

لغو بسته رزرو همراه اول از طریق تماس با شماره 9990

برای حذف بسته رزرو همراه اول خود می توانید با شماره گیری عدد 9990 و اتصال به اپراتور، درخواست خود را مطرح کنید. (با شماره 9990 تماس بگیرید و پس از برقرار شدن تماس، شماره 0 را برای اتصال به اپراتور شماره گیری کنید و از اپراتور بخواهید تا درخواست شما را ثبت کند)

روش دوم؛ کد لغو بسته رزرو همراه اول

کد لغو بسته رزرو همراه اول

شاید بتوان گفت راحت ترین روش برای لغو بسته تمدید خودکار اینترنت، استفاده از کد لغو بسته رزرو همراه اول است. برای این کار می توانید از سر شماره #100* استفاده کنید. برای این کار می توانید به دو صورت عمل کنید:

  1. به صورت مستقیم کد #8*100* را شماره گیری کنید.
  2. ابتدا کد #100* را شماره گیری کرده و سپس در مرحله بعد عدد 8 را وارد کنید.

روش سوم؛ استفاده از اپلیکیشن همراه من

آخرین روش جهت لغو بسته رزرو همراه اول، استفاده از اپلیکیشن همراه من است که نرم افزار رسمی همراه اول به حساب می آید. روش لغو بسته رزرو در این روش به این صورت است که باید به بخش بسته های فعال شماره خود بروید و از طریق این بخش نسبت به لغو بسته اینترنتی خود اقدام کنید.

لغو بسته رزرو ایرانسل – نحوه لغو بسته رزرو ایرانسل

در اپراتور ایرانسل هم برخی بسته های اینترنت خریداری شده به صورت خودکار تمدید می شوند. برای جلوگیری از تمدید خودکار و رزرو شدن بسته اینترنت ایرانسل می توانید از طریق دو روش شماره گیری کد دستوری و استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، درخواست خود را مطرح کنید.

روش اول؛ کد لغو بسته رزرو ایرانسل

کد لغو بسته رزرو ایرانسل

برخی از بسته های اینترنتی که با سر کد #555* خریداری می شوند، دارای تمدید خودکار هستند که شما می توانید با شماره گیری کد لغو بسته رزرو ایرانسل به شماره #9*5*555* درخواست لغو بسته رزرو ایرانسل خود را ارسال کنید.

روش دوم؛ استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

روش دیگری که برای حذف بسته تمدید خودکار ایرانسل وجود دارد، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من است. زمانی که نرم افزار ایرانسل من را نصب کنید و با وارد کردن کد تایید ارسال شده، وارد آن شوید، می توانید تمامی بسته های اینترنت فعال خود را مشاهده کنید.
در صورتی که بسته ای با قابلیت تمدید خودکار برای شما فعال باشد، می توانید آن را در لیست بسته های خود مشاهده کنید و در صورت نیاز، آن را غیر فعال کنید.

نکته مهم در مورد بسته های تمدید خودکار ایرانسل: تمدید خودکار بسته های اینترنت ایرانسل در حجم های 500 مگابایت یا بیشتر، در هنگام پایان زمان بسته یا باقی ماندن کمتر از 50 مگابایت از حجم آن، برای شما فعال می شوند.

لغو تمدید خودکار اینترنت رایتل (کد لغو بسته اینترنت رایتل)

لغو تمدید خودکار اینترنت رایتل

تا زمان نگارش این مطلب، اپراتور رایتل هیچ بسته اینترنت دارای تمدید خودکار و رزرو دار را ارائه نداده است. در صورتی که حجم بسته اینترنت شما پایان یابد، مصرف اینترنت شما به صورت آزاد محاسبه خواهد شد. برای مدیریت حساب خود پیشنهاد می کنیم که از اپلیکیشن رایتل من استفاده کنید یا در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، با اپراتور رایتل تماس بگیرید. (شماره اپراتور رایتل: با سیم کارت رایتل شماره 200 و با سایر سیم کارت ها 09202000000)

کد جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت رایتل

برای دسترسی به کلیه خدمات رایتل از جمله جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت رایتل، می توانید با شماره گیری کد #200* درخواست خود را مطرح کنید.

در این مطلب سعی کردیم انواع روش های لغو بسته رزرو اینترنت از جمله کد لغو بسته رزرو، تماس با اپراتور و اپلیکیشن را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که از این مطلب استفاده کافی را برده باشید. از اینکه با وبسایت خدمات سیم کارت سیم سرویس همراه بودید از شما متشکریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
به بالای صفحه بردن