دریافت ریز مکالمات ایرانسل | پرینت مکالمات تلفنی

ممکن است به هر دلیلی نیاز به دریافت ریز مکالمات ایرانسل یا لیست تماس های ایرانسل داشته باشید اما ندانید که از چه طریقی می توانید این کار را انجام دهید. در ادامه کلیه روش های حضوری و غیرحضوری برای گرفتن ریز مکالمات ایرانسل را برای شما شرح می دهیم. از اینکه تا انتهای مطلب با سیم سرویس همراه هستید سپاسگذاریم.

پرینت مکالمات تلفنی

ریز مکالمات یعنی چه؟

ریز مکالمات به معنی کلیه اطلاعات ثبت و ضبط شده تماس های برقرار شده از طریق یک سیم کارت است که دارای اطلاعات مختلفی مثل تاریخ، ساعت، شماره تماس های ورودی و خروجی، مدت زمان تماس و… است.
مالک سیم کارت در صورت نیاز می تواند نسبت به دریافت ریز مکالمات و تاریخچه مکالمات خود در چند ماه اخیر اقدام به ثبت درخواست خود کند که انجام این کار به چند روش ممکن است.

دریافت ریز مکالمات ایرانسل به صورت غیر حضوری

برای دریافت ریز مکالمات ایرانسل به صورت غیر حضوری 2 روش وجود دارد که در ادامه به بررسی هرکدام می پردازیم. در هرکدام از دو روش زیر، این امکان را خواهید داشت تا از طریق فایل مکالمات، نسبت به پرینت ریز مکالمات ایرانسل اقدام کنید.

گرفتن ریز مکالمات ایرانسل از اینترنت

برای گرفتن ریز مکالمات ایرانسل از اینترنت می توانید با پر کردن یک فرم آنلاین، درخواست ریز مکالمات ایرانسل را از طریق سایت سیم سرویس که یک پلتفرم آنلاین خدمات سیم کارت است را مطرح کنید.
روش کار به این صورت است که با پرکردن فرم و ارسال تصویر کارت ملی و قاب سیم کارت، اطلاعات شما برای کارشناسان سیم سرویس ارسال می شود. سپس این مجموعه مامور خود را برای امضا درخواست ریز مکالمه ایرانسل به آدرس شما می آورد. (شایان ذکر است که سیم سرویس در حال اخذ مجوزها و تاییدیه های لازم برای درخواست آنلاین ریز مکالمات است و به زودی این روند به صورت کامل آنلاین خواهد شد. )

گرفتن ریز مکالمات ایرانسل از سایت ایرانسل

نحوه دریافت ریز مکالمات ایرانسل در روش دوم به این صورت است که باید درخواست خود را از طریق سایت ایرانسل my.irancell.ir انجام دهید. برای این کار باید به نسخه تحت وب “ایرانسل من” وارد شوید، سپس شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.
در این مرحله یکی از راه های ورود به سیستم را انتخاب کنید. راحت ترین راه، ارسال رمز یکبار مصرف به شماره تلفن همراه یا ایمیل است. پس از ورود از منو سمت راست، بر روی گزینه “دریافت ریز مکالمات” کلیک کنید.
در صفحه بعد لیست مکالمات خود در بازه های ۱۵ روزه قابل درخواست خواهند بود. پس از درخواست فایل ریز مکالمات برای شما ایمیل خواهد شد.(این فرایند حدودا ۲۰ دقیقه زمان خواهد برد)

دریافت ریز مکالمات ایرانسل

گرفتن ریز مکالمات ایرانسل با اپلیکشن “ایرانسل من”

یکی از سوالات کاربران این است که آیا از طریق برنامه ایرانسل‌ من، می‌توان به ریز مکالمات دسترسی داشت؟

بله، برای مشاهده ریز مکالمه ایرانسل می‌توانید در صفحه اصلی اپلیکیشن “ایرانسل من” ، روی گزینه “مشاهده ریز مکالمات” کلیک کرده. در اینجا می توانید ریز مکالمات سه ماه گذشته را در بازه های ۱۵ روزه مشاهده کنید. تاریخ شروع و تاریخ پایان مورد نظر خود را انتخاب و روی درخواست کلیک کنید. اطلاعاتی که وارد کرده اید دوباره به شما نمایش داده می شود. اگر مورد تایید است، دکمه تایید را لمس کنید. حالا رمزی برای گوشی شما پیامک می شود که باید آن را در باکس وارد کنید. پیغام “ریز کارکرد حساب شما به ایمیل مورد نظر ارسال گردید” به معنای موفقیت آمیز بودن درخواست شماست.

تا چند دقیقه بعد ایمیلی حاوی ریز مکالمات برای شما ارسال خواهد شد. علاوه بر ایمیل فایل ریز مکالمات را می توانید از طریق دکمه” دانلود” درون ایرانسل من دریافت کنید.

دریافت ریز مکالمات ایرانسل به صورت حضوری

برای دریافت ریز مکالمات به صورت حضوری می توانید با ارائه کارت ملی و قاب سیم کارت خود به یکی از دفاتر پیشخوان یا مراکز خدمات ایرانسل مراجعه و  درخواست خود را ثبت کنید. جهت اطلاع از فهرست مراکز خدمات مشترکین ایرانسل در شهر خود می توانید به این صفحه معرفی مراکز فروش و خدمات در سایت ایرانسل مراجعه کنید.

دریافت ریز مکالمات ایرانسل از طریق تماس

روش دیگر دریافت ریز مکالمات، تماس با اپراتور ایرانسل “شماره 700” از سیم کارت های ایرانسل و 09377000000 از طریق سایر خطوط است.

پرینت پیامک ایرانسل از طریق اینترنت

برخی افراد نیاز دارند تا تاریخچه متن پیامک های خود را نیز داشته باشند اما دریافت متن پیامک فقط با حکم دادگاه امکان پذیر است. در صورتی که حکم نداشته باشید نمی توانید این درخواست را بدهید اما می توانید از طریق حضور به مراکز خدمت ایرانسل شماره هایی که به آنها پیامک ارسال کرده اید را درخواست کنید.

پرینت پیامک ایرانسل

پرینت مکالمات تلفنی از طریق برنامه های غیر رسمی

برخی برنامه ها و اپلیکیشن ها مانند برنامه فارسی ریز مکالمات هم هستند که امکان مشاهده تاریخچه و ریز مکالمات را به شما می دهند. البته برای دریافت این برنامه در ابتدای کار باید مبلغی بپردازید. پس از آن می توانید از همه خدمات این برنامه به صورت نامحدود استفاده کنید. شما می توانید با یک جستجوی ساده این نرم افزارها را پیدا کنید.

حذف ریز مکالمات ایرانسل ممکن است ؟

سوال بسیاری افراد این است که آیا امکان از بین بردن ریز مکالمات ایرانسل وجود دارد یا خیر؟ باید گفت به این دلیل که این اطلاعات در سر سرورها و سرویس های ایرانسل ثبت می شود، امکان حذف مستقیم آنها توسط کاربر وجود ندارد.

کد دریافت ریز مکالمات ایرانسل چیست ؟

در حال حاضر کدی برای دریافت ریز مکالمات ایرانسل وجود ندارد و برای این کار می توانید از یکی از روش های جایگزین بالا استفاده کنید.

کلام آخر

اطلاعات کارکرد تلفن همراه یا ریز مکالمات موضوعی که ممکن است روزی نیاز شما باشد. در این مطلب طریقه گرفتن ریز مکالمات به صورت غیر حضوری و حضوری را توضیح دادیم.
در پایان ضمن تشکر از شما برای مراجعه و مطالعه مطالب سایت سیم سرویس خواهشمندیم تا در صورت نیاز به خدمات اپراتور ایرانسل، با مراجعه به سایت سیم سرویس از تمامی خدمات اعم از خرید سیم کارت، سوزاندن سیم کارت، فروش مودم و…. بدون نیاز به مراجعه حضوری بهره‌مند شوید.

5 دیدگاه دربارهٔ «دریافت ریز مکالمات ایرانسل | پرینت مکالمات تلفنی»

  1. سلام برای پرینت پیامک ایرانسل باید حتما از طریق دادگاه اقدام کنیم؟ کسی میتونه غیر حضوری و مخفی پرینت بدون دادگاه به کسی بده؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
به بالای صفحه بردن