سیم کارت سرپرست خانوار + معرفی، شرایط و خدمات

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی سیم کارت سرپرست خانوار بپردازیم از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه هستید از شما متشکریم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید و گویا بوده باشد.

سیم کارت سرپرست خانوار

سیم کارت سرپرست خانوار

با توجه به حمایت‌های دولت و ارائه یارانه و وام‌ های مختلف به‌ خصوص وام یک میلیونی خانواده، نیاز شد که سرپرست خانواده‌ها اقدام به تهیه سیم‌کارت‌هایی به نام خود کنند. در این راستا اپراتورهای مختلف نیز سیم‌کارت‌هایی را به‌صورت رایگان به این گروه از افراد ارائه کردند.

سیم کارت رایگان ایرانسل

بر اساس آخرین گزارش از روابط‌ عمومی ایرانسل، این اپراتور اقدام به ارائه سیم کارت سرپرست خانوار به صورت رایگان کرده است. ایرانسل این تصمیم را پس از اعلام هدیه وام یک میلیونی دولت به سرپرست خانواری که تحت پوشش یارانه هستند، گرفت.

افرادی که متقاضی دریافت سیم‌کارت رایگان ایرانسل هستند می‌توانند با مراجعه به دفتر پیشخوان دولت یا به صورت اینترنتی، بعد از سپری کردن مراحل ثبت‌نام؛ این سیم‌کارت را دریافت کنند. در ادامه مراحل دریافت سیم کارت سرپرست خانوار ایرانسل به‌صورت اینترنتی و رایگان را توضیح خواهیم داد.

ثبت نام سیم کارت رایگان ایرانسل

اولین روش مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دومین روش به ‌صورت اینترنتی و مراجعه به وب‌سایت shop.irancell.ir می باشد. بعد از مراجعه به لینک  از منوی فروشگاه ایرانسل، بخش سیم‌کارت، سیم‌کارت اعتباری رایگان برای سیم‌کارت اولی‌ها وارد مرحله بعد شوید. در این مرحله می‌توان شماره مورد نظر را انتخاب کرد و سیم‌کارت مورد نظر را دریافت کنید.

این سیم‌کارت رایگان است. ایرانسل برای این افراد یک بسته 1.5 گیگابایتی اینترنت و 100 دقیقه مکالمه درون‌شبکه‌ای به مدت 20 روز هدیه در نظر گرفته است. این سیم‌کارت بدون دریافت هزینه از طریق پست به دست افراد می رسد.

سیم کارت رایگان ایرانسل

سیم کارت رایگان همراه اول

پیرو ارائه وام یک میلیونی و همچنین ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی، اپراتور همراه اول نیز اقدام به ارائه سیم‌کارت‌هایی برای سرپرست‌خانواده کرد. این اپراتور با توجه ‌به مسئولیت اجتماعی خود و کمک به افرادی که نیاز به این مورد دارند، وارد صحنه شده و اقدام به ارائه سیم‌کارت‌ در کمترین زمان ممکن کرده است.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران افراد با داشتن مدارک معتبر و مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت می‌توانند برای دریافت این سیم‌کارت اقدام کنند. همچنین امکان ثبت‌ نام آنلاین برای دریافت این سیم‌کارت نیز وجود دارد. اپراتور همراه اول تا زمانیکه مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی تمدید شود، طراح اهدای سیم‌کارت رایگان خود را تمدید خواهد کرد.

ثبت‌نام سیم‌کارت رایگان همراه اول سرپرست خانوارها

جا دارد به این نکته اشاره کنیم انتخاب اپراتور در مراحل ثبت‌نام برای دریافت وام یارانه تأثیری ندارد. برخی از افراد علاقه‌مند به دریافت سیم‌کارت از اپراتور همراه اول و برخی اپراتور ایرانسل هستند. برای دریافت سیم کارت سرپرست خانوار رایگان همراه اول نیز می‌توان به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه کرده و اقدام به خرید سیم‌کارت سرپرست خانواده همراه اول کنند.

در روش دوم نیز می‌توان به‌صورت اینترنتی با مراجعه به سایت shop.mci.ir اقدام به دریافت سیم‌کارت رایگان همراه اول کنید. ابتدا نیاز است در سایت گفته شده عضو شوید؛ برای این کار بایستی بر روی گزینه عضویت کلیک کرده و سپس مراحل اولیه ثبت ‌نام را انجام دهید. دقت داشته باشید که برای ثبت‌ نام به کد ملی و یک ایمیل معتبر و در دسترس نیاز دارید.

پس از این موارد بر روی گزینه ثبت‌نام در طرح سیم‌کارت رایگان کلیک کرده و فرم موردنیاز را تکمیل کنید. پس از این مراحل سیم‌کارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون هیچ هزینه‌ای به دست شما می‌رسد.

سیم کارت سرپرست خانوار رایتل

اپراتور رایتل یکی از جدیدترین اپراتورهاست که در چند سال گذشته توانست جایگاه خوبی را بین افراد کسب کند. این اپراتور نیز از رقابت با اپراتورهای قوی و شناخته شده مانند ایرانسل و همراه اول عقب نمانده و در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به ارائه سیم‌کارت رایگان برای سرپرست خانوار کرده است.

اپراتور رایتل برای افرادی که اقدام به دریافت سیم کارت سرپرست خانوار از آن کنند هدایای را در نظر گرفته است که عبارت‌اند از 60.000 دقیقه و شش دوره اینترنت هدیه که با فعال‌سازی سیم‌کارت فعال می‌شود.

برای دریافت سیم‌کارت از رایتل نیز می توان ابتدا به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کرد و با ارائه مدارک مورد نیاز و سپری کردن مراحل، سیم‌کارت مورد نظر را دریافت کرد.

سیم کارت سرپرست خانوار رایتل

ثبت‌نام سیم کارت رایگان رایتل

برای دریافت سیم‌کارت از رایتل نیز می توان ابتدا به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کرد و با ارائه مدارک مورد نیاز و سپری کردن مراحل، سیم‌کارت مورد نظر را دریافت کرد

دومین روش دریافت سیم‌کارت رایگان رایتل برای سرپرست خانوارها مراجعه به سایتwww.rightel.ir/khanevar است. پس از مراجعه به این آدرس وارد بخش ثبت‌نام خانوار شوید. در این بخش نیاز است کد ملی خود را وارد کنید و وضعیت سیم کارت های به نام خود را، مشخص کنید.

در صورتی‌ که شماره دیگری در همین اپراتور یا اپراتورهای دیگر دارید نیاز است شماره خود را با وارد کردن کد یکبار مصرف تأیید کنید. پس از سپری کردن این مراحل باید اطلاعات کلی خود را در فرم ارائه شده به‌ صورت صحیح وارد کنید.

سخن پایانی

یکی از موارد مهم در برخی از کارهای دولتی داشتن سیم کارتی به نام خود شخص است. مواردی مانند ثبت‌نام سرپرست خانوار برای دریافت یارانه یا دریافت وام نیازمند داشتن سیم کارت سرپرست خانوار به نام خود سرپرست است. طرح رایگان سیم کارت سرپرست خانوار، فقط شامل سرپرستان خانواری است که هیچ سیم‌کارتی به نام خود ندارند.

در این بخش به بررسی سیم‌کارت‌های رایگانی که اپراتورهای مختلف در اختیار سرپرست خانوار قرار داده‌اند؛ پرداختیم. درصورتی‌که تمایل به دریافت یکی از این سیم‌کارت‌ها دارید می‌توانید مراحل گفته شده را سپری کنید اما اگر با سپری کردن این مراحل به مشکل برخوردید جای نگرانی نیست! دفاتر پیشخوان خدمات دولتی در کوتاه‌ترین زمان برایتان هرآنچه که نیاز است را انجام می‌دهند.

در پایان ضمن تشکر از شما برای مراجعه و مطالعه مطالب سایت سیم سرویس خواهشمندیم تا در صورت نیاز به خدمات اپراتور ایرانسل، با مراجعه به سایت سیم سرویس از تمامی خدمات اعم از خرید سیم کارت، سوزاندن سیم کارت، فروش مودم و…. بدون نیاز به مراجعه حضوری بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
به بالای صفحه بردن